Menu Close

Sıkça Sorulan Sorular

Eğitimlere Eğitim Yönetim Sistemi (EYS) üzerinden mi başvuru yapılıyor? Telefon ya da mail ile başvuru alınıyor mu?

Eğitimlere sadece Eğitim Yönetim Sistemi (EYS) üzerinden başvuru yapılabilmektedir. Telefon ve/veya mail ile başvuru alınamamaktadır.

EYS’ye nasıl giriş yapabilirim?

“Yeni Kullanıcı” butonundan şifrenizi oluşturarak sisteme giriş yapabilirsiniz. EYS sisteminde kaydınız var ise kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.

Eğitim başvurusunda bulunacağım. Ödemeyi nasıl gerçekleştireceğim?

EYS’ye giriş yaptıktan sonra başvuru adımlarını takip etmeniz gerekmektedir. Ödeme bilgileri son başvuru adımında yer alıyor. Bu aşamaya geldiğinizde ödeme şeklinizi seçerek ödemenizi yapabilirsiniz:

  • Kredi kartını ile ödemeyi seçerseniz: Sistem sizi banka ekranına yönlendirecek ve gerekli işlemler yapıldıktan sonra kredi kartınızdan ödemeniz tahsil edilecektir.
  • EFT-Havale ile ödemeyi seçerseniz: Başvurunuzu tamamladıktan sonra, egitim@tspb.org.tr adresinden e-mail adresinize bilgilendirme e-postası gelecektir. Gelen e-postada ödeme yapılabilmesi için gerekli bilgiler yer almaktadır.
Eğitim ücretini yatırdım faturamı nasıl temin edebilirim?

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği e-fatura/e-arşiv mükellefidir. Eğitim günü faturalar e-posta adreslerinize yönlendirilecektir.

Faturamı eğitim gününden önce göndermeniz mümkün mü?

Eğitim öncesi fatura gönderimi mümkün olamamaktadır.

Eğitimlere aynı kurumdan birden fazla kişi katılmak istediğinde toplu olarak başvuru yapma olanağı var mı?

EYS üzerinden “Kurumsal Başvuru” ile aynı kurumdan birden fazla kişinin eğitimlere başvurusunun yapılması mümkündür.

“Kurumsal Başvuru”yu herkes yapabilir mi?

Hayır. “Kurumsal Başvuru”yu ancak, Birliğimiz tarafından sisteme tanımlanmış, kurumların ilgili insan kaynakları yetkilisi yapabilir.

Eğitim ekranında fatura bilgilerim bölümünde çalıştığım kurumun adı gelmiyor, nasıl düzeltebilirim?

Başvuru ekranında yer alan fatura bilgileri bölümündeki “Kurum Unvanı” kısmında değişiklik yapma yetkiniz bulunmamaktadır. Değişiklik talebinizi, Birliğimizin 0 212 280 85 67 no.lu telefonundan arayarak Eğitim Bölümü yetkililerine iletebilirsiniz. Yetkililer gerekli düzenlemeyi yapacaktır.

EYS üzerinden bireysel başvuruda bulundum. Fatura bilgilerinde hata yaptım, nasıl düzeltebilirim?

Fatura üzerindeki değişiklik talebinizi Birliğimizin 0 212 280 85 67 no.lu telefonundan Eğitim Bölümü yetkililerine iletebilirsiniz. Yetkililere düzeltme için sizi yönlendirecektir.

EYS üzerinden yapmış olduğum eğitim başvurumu nereden takip edebilirim?

Eğitim başvurularınızı, EYS sistemine giriş yaparak “Başvurularım” bölümünden takip edebilirsiniz.

EYS üzerinde yer alan “Talep Oluştur” ne anlama gelmektedir?

Kontenjanı dolan eğitimlerin yeniden açılmasını talep ettiğinizde ve/veya açılmasını istediğiniz eğitimler olduğunda “Talep Oluştur” butonundan talebinizi oluşturarak bize iletebilirsiniz.

Eğitimleriniz ile ilgili herhangi bir konuda öneri ve/veya şikâyetlerimi nasıl bildirebilirim?

Öneri ve şikâyetlerinizi, EYS üzerinde yer alan “Öneri/Şikâyet Formu” bölümünden yapabilirsiniz.

Birliğinizin açtığı eğitimleri nereden takip edebilirim?

Eğitimlerimizi EYS üzerinden takip edebilirsiniz. EYS’ye https://eys.tspb.org.tr/basvuru/

adresinden ve Birliğimiz internet sitesi (www.tspb.org.tr) üzerinden yer alan Birlikte Eğitim linki üzerinden erişebilirsiniz.

Eğitim başvurumu ve ödememi gerçekleştirdim. Nasıl iptal edebilirim?

Eğitim başvuru iptallerinin eğitimden en az 3 gün öncesinde eğitim yetkililerine bildirilmesi gerekmektedir. Başvuru iptali için TSPB eğitim bölümü dikkatine eğitim ücretinin iadesine ilişkin yazıyı 0212 280 85 89 numaraya faks yoluyla iletmeleri gerekmektedir.